שקד סיכמה עם האמירתים: יבוטל הצורך בויזה לאיחוד האמירויות

    שלמה ריזל No Comments on שקד סיכמה עם האמירתים: יבוטל הצורך בויזה לאיחוד האמירויות

    החל מה- 10.10 אזרחים ישראלים לא יידרשו להצטייד באשרה כדי להיכנס לאיחוד האמירויות לביקור תיירות או לביקור עסקי. עם זאת, עדיין יהיה צורך באשרת כניסה מתאימה לצורך לימודים, עבודה, התנדבות או להגעה מטעמי דת

    שרי החוץ של בחריין ואיחוד האמירויות בטקס חתימה על הסכמי השלום צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במקביל לביקורה של שרת הפנים באיחוד האמירויות, במשרד החוץ מעדכנים היום (שלישי) כי בקרוב יבוטל הצורך ב'ויזה' על מנת להכנס לאיחוד האמירויות. בדומה לכך, גם אזרחים אמירתים לא יצטרכו אשרה (ויזה) על מנת להכנס לישראל.

    על פי ההודעה, החל מה- 10.10 אזרחים ישראלים לא יידרשו להצטייד באשרה כדי להיכנס לאיחוד האמירויות לביקור תיירות או לביקור עסקי. עם זאת, עדיין יהיה צורך באשרת כניסה מתאימה לצורך לימודים, עבודה, התנדבות או להגעה מטעמי דת.

    בנוסף, במשרד ממליצים לשים לב לכללי הכניסה המשתנים בתקופת הקורונה, ומתעדכנים באתר משרד החוץ.

    הבוקר מסרה השרה שקד עדכון מביקורה במדינה, וכתבה בהודעה לתקשורת כי "סיימתי אתמול יום מוצלח באבו דאבי, במהלכו נפגשתי עם שר הפנים וסגן ראש הממשלה האמירתי והתראיינתי לעיתונות המקומית". היא הוסיפה כי היא הזמינה את האמירתים להגיע לבקר בישראל.

    "הסברתי גם בראיונות מדוע אנחנו מתנגדים להקמת מדינה פלסטינית בלבה של ארץ ישראל ואיך במציאות ארגוני טרור השתלטו על כל שטח ממנו נסוגה ישראל", מסרה שקד.

    שרת הפנים עדכנה על ביטול הצורך בויזה בביקורים הדדים והבטיחה כי "בתחילת נובמבר, אם התחלואה תמשיך לרדת, נפתח את השמים גם לתיירים מחוסנים".

    עוד מסרה שקד: "איחוד האמרויות זו מדינה מתקדמת ומתונה שלישראל יש מה ללמוד ממנה". לדבריה "אבו דאבי זו אחת הערים הבטוחות בעולם ויש הרבה מה ללמוד מהמשטרה המקומית איך הם עושים את זה. זו עיר חכמה, מרושתת במצלמות לחלוטין ובעזרת אפליקציות שונות הם הצליחו לצמצם את הפשיעה ואת תאונות הדרכים למינימום".

    כמו כן, היא הוסיפה "סיפרתי לשר הפנים על הבדואים בישראל ועל הבעיות השונות, והאמת שהוא הציע כמה רעיונות טובים שיושמו באיחוד האמירויות".



    0 תגובות